Problem z silnikiem w BMW ( 1.6, 1.8. 2.0 diesel ) N47, N47N

BMW_N47_19

Problem rozrządu w silniku N47 oraz jego następcy N47N jest szeroko znany przez to, że dotyka wielu posiadaczy BMW z tym silnikiem. Pojawia się w autach z odpowiednim przebiegiem, czyli zazwyczaj około 150.000km. W rozrządach tych napinacze tracą swoją pierwotną skuteczność co powoduje hałaśliwą pracę układu ( metaliczny odgłos podczas pracy) spowodowane jest to wycieraniem się prowadnic a w ostatnim stadium rozciąganie się łańcucha i jego zerwanie. Kiedy pęknie łańcuch zazwyczaj konieczna niestety jest wymiana silnika.

W opisanym poniżej przypadku z jakim się spotkaliśmy wymieniony został kompletny rozrząd oraz niezbędne uszczelki.

rozrząd BMW N47, N47NNowy rozrząd oraz uszczelki

N47, N47N koło zębateJedyną częścią której nie ma możliwości wymiany jest koło zębate na wale korbowym


Po wymianie rozrządu silnik BMW zyskał nowe życie a zadowolony klient zrobi kolejne 150 000 km swoim autem. Nie trzeba nikomu tłumaczyć ,że wymiana rozrządu jest ekonomicznie uzasadniona (kilkukrotnie mniejszy koszt w porównaniu do wymiany silnika), W naszym serwisie FANS CARS oferujemy profesjonalną wymianę rozrządu zgodnie z procedurami producenta BMW, oryginalne części jak i zamienniki.

Udzielamy gwarancji na montaż jak i również konkurencyjne ceny na robociznę i części .

Kiedy wymieniać? Ciężko określić przebieg po którym rozrząd powinno się wymienić bo nie ma gwarantowanego przebiegu jaki nowy rozrząd może zrobić , proponujemy wymianę około 120-150 tyś km i na pewno w momencie kiedy zaczyna już hałasować.

Dodaj komentarz

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.